hits




Få den perfekte kroppen GRATIS

  • 02.03.2015 kl.20:29



    • De fleste av dere har nok startet å tenke på sommerkroppen nå, noen av dere er kanskje støttemedlemmer eller orker ikke melde dere inn på et treningssenter? Da kan dere ta noen kjappe øvelser for å holde kroppen i gang. Du trenger ikke betale en eneste krone heller!

      Stå i planken i 5-10 minutter


      Hver side i 5-10 minutter

      50 squats / 30 med vekter - har du ikke vekter kan du bruke noe du har hjemme!

      15 situps med bena nede

      15 med det ene bene krysset over det andre

      Bytt til det andre benet over den andre, så tar du 15 situps.




      15 situps med det ene benet ut, også 15 til med det andre benet.

      Du kan også ta 30 med å "sykle" så det blir annen hver, finn ut hva du foretrekker selv.



      Deretter tar du begge bena opp, så tar du 15 situps til.





      Deretter tar du 20 puchups - pass på at armene skal holdes inntil kroppen, du skal holde blikket ditt på veggen foran (ikke følg hodet mitt), stram hele kroppen og press deg selv.

       

      Avslutt den lille økten med å ta 20 spensthopp.

       

      Gjør dette til en daglig rutine, du kan han en hviledag, men bestem deg for hvilken dag det skal være før du starter. Dermed slipper du at det blir 7 hviledager i uken..

      Press deg selv hele tiden også legger du til flere 

      Trenger du treningstøy kan du skaffe deg det her: HER // nytt treningstøy vil få deg til ville trene også!

       

      #vantsport #trening #sport 

       

      LYKKE TIL :)

      • 8 kommentarer

      8 kommentarer

      Sille

      02.03.2015 kl.20:56

      Mange fine øvelser :) Catslide er kjempeeffektiv trening for kjernemuskulaturen og kan lett gjøres hjemme i egen stue :)

      krist.in

      02.03.2015 kl.21:28

      så gode tips! Skal lagre dette innlegget :) !

      Jerena

      02.03.2015 kl.23:27

      Jeg likte treningsjakka di! Og så bra at du har motivasjon nok til å trene alene hjemme :)

      tonje marie

      03.03.2015 kl.11:47

      Planken så lenge? :o jeg klarer såvidt å stå der i 15 sekunder

      Celina

      03.03.2015 kl.13:07

      pleier å gjøre catslide hjemme med sokker i stedet for matter.. Men damn.. 5 - 10 minutter med planke? Hadde vært død :(

      Astrid

      03.03.2015 kl.14:54

      Takk for gode tips, det er ikke hverdag man orker å dra ned på treningssenteret.:)

      kariannevilde

      03.03.2015 kl.17:09

      tonje marie: Hehe, ja! Tvinger meg selv til 5 minutter, men gjør man det lenge nok, så klarer man 10 minutter :) Stå på!

      Helge

      03.03.2015 kl.20:04

      Mange smarte øvelser man kan gjøre i heimen. Alt dette er bra for hele kroppen. Snart blir det vår og sommer og da kan gjøre der sammen ute i parken.

      Skriv en ny kommentar



    • Designet av

      Camilla Haukjem