hits




Lose weight

  • 10.12.2014 kl.15:12



    • Nå har endelig fått nye treningsklær (man får kjøpt dem HER) - Det er utrolig behagelige treningsklær så det er lett å bevege seg fritt i også er kantene myke slik at det ikke er noe som stikker eller klør, noe jeg har vært borti endel ganger. Nå skal det bli enda mer trening på meg fremover for nå skal nyttårskroppen komme igjen, siden jeg har snakket så mye om at jeg skal ligge i hardtrening frem mot det nye året. Det er jo utrolig deilig at det ikke var så ille pris på klærne fra vantsport heller (se prisene under bildene) som gjør at det er lov å unne seg litt nye treningsklær med god kvalitet.

      10 tips for å gå ned i vekt 

      1. Ikke spis mat etter kl 10 - Det er da man legger mest på seg.

      2. Ikke gå på ekstremdietter - du vil kanskje gå ned i den perioden du går på det, men du vil gå fortere opp igjen når du slutter på det, så da vil du få JoJo-effekten.

      3. Spis mer av grønnsaker - Det gir deg den næringen du trenger for å kunne holde kroppen stabil.

      3. Spis chilli - Det får fart på forbrenningen din.

      4. Vær mer aktiv - Hjelper ikke at man ligger i sofaen hvis man skal gå ned i vekt. Man må spise sunt og holde deg aktiv! Du vil kanskje gå ned i vekt en liten periode hvis man spiser mindre eller prøver seg på dietter, men du vil gå opp dobbelt så mye i vekt igjen.

      5. Spis til faste tider - det gjør at kroppen din vet når den skal få ny næring og kvitter seg med det gamle mye fortere.

      6. Drikk mye vann - det står jo alltid at man skal drikke så til så mye vann hver eneste dag, men start med så mye vann du klarer, bytt ut brusen med vann også kan du heller øke inntaket ditt av vann etter du har blitt litt mer vandt med det.

      7. Spis godteri èn gang i uken- noe som også gjør at du har noe å glede deg til men også fordi kroppen din trenger også litt sukker.

      8. Hvis du skal drikke alkohol- velg en vin/øl eller hva du skal drikke med mindre kalorier.

      9. Bytt ut brød med knekkebrød - Noe som er et sunnere alternativ og gjør at du ikke vil føle deg oppblåst.

      10. Ikke spis fast food - det inneholder så mye raske kalorier så du blir fort sulten igjen, også er det veldig usunt! Lag deg heller sunne måltider hver eneste dag.

      Bukse - 449,- // Jakke -699,- // Sports BH - 299,- // (alt er i strs small) Nike sko //

      Treningsklærene får du kjøpt på vantsport HER

       

      Et lite tips for at du skal få lengre muskler, så burde du tøye ut etter du har trent - Jeg kan få langt ut noen tips til hvordan du burde tøye ut hvis det er noen som er interessert i det.

      • 7 kommentarer

      7 kommentarer

      Emilie-Therese

      10.12.2014 kl.15:18

      Herlige tips :)

      wa2wo.blogg.no

      10.12.2014 kl.15:25

      Nydelige bilder av deg og flotte klær! Jeg er enig i alle punktene dine, bortsett fra det første da det aldri er blitt bevist, og jeg leste nettopp en studie hvor det atter en gang ble bevist at det har ingenting med klokkeslett å gjøre, KUN hvor mye man inntar iløpet av 24 timer, altså en vanlig dag. Grunnen til at man ofte tipser å ikke spise for sent derimot har ofte en sammenheng med at mennesker av en eller anne grunn har en større tendens til å spise mer og ikke minst "snackse" mer utover kvelden enn tidligere på dagen:) Ha en nydelig dag videre flotte du!:D

      Alf-Einar

      10.12.2014 kl.15:44

      Bra tips, men prøver å legge på meg xD

      kan skrive under på at Chili øker forbrenningen! Og er bra for leddene også :) har noen sykt sterke fra india som de smører på gjerdene for å holde elefantene unna.. også smaker de kjempegodt også xD

      ser smashing ut i den buksa der forresten :)

      Hanne Slette

      10.12.2014 kl.16:01

      Så flink du er! Kjempebra tips, men reagerte på sammen som Jeanette over her :)

      Maria

      13.12.2014 kl.21:57

      Har ikke noe å si om man spiser etter klokken 22.00. Det er hele summen av kalori inntaket som gjelder.. ;) selvom man kun spiser godteri en gang i uken så kan det hindre vekttap det samme gjelder alkohol;)

      PT fra Drammen

      24.12.2014 kl.23:51

      Disse tipsene er jo helt borte i natta! Du burde sjekke ut litt fakta før du belærer andre om kostholds og treningstips. Just saying, this is bullshit

      Lasse

      27.12.2014 kl.11:11

      Bra Kariannne :)

      1. Grunnen til at man ikke bør spise etter kl 22. er fordi man blir mer våken på kvelden, samtidig så bruker vi ikke kroppen mye på slutten av dagen, derfor lettere å gå opp i vekt.

      7. Absolutt noe å glede seg til :) Men sukker er ikke viktig for kroppen i det hele tatt! Det er kun viktig for kosens skyld :)

      Stå på videre Kari, syntes du er veldig flink:)

      Skriv en ny kommentar



    • Designet av

      Camilla Haukjem